Вчителі 1-4 класів впевнено крокують країною НУШ "ПЕДАГОГІЧНІ ПОСИДЕНЬКИ"
Вчителі початкових класів під час «Методичних посиденьок» (керівник МО вчителів початкових класів Мельніченко Н.В.) ознайомились із досвідом роботи вчителя Тетяни Гребенюк щодо Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів «Кольорове оцінювання як формувальне».
Скориставшись можливістю , що вчитель може сам розробити критерії формувального оцінювання (чи разом з дітьми), педагоги вирішили поєднати оцінювання з лєго цеглинами, бо кольори дітям близькі, вони люблять розмальовувати, мають кольорові речі, іграшки, одяг... І кольорів поганих не буває!
А оскільки, в кінці року треба виставити 4 рівні ( 3-4 клас), то на допомогу вчителю мають прийти 4 кольори.
Дітям треба пояснити так:
ЗЕЛЕНИЙ колір - у тебе все правильно, ти все правильно розв'язав, виконав чи прочитав - це ТВІЙ УСПІХ !
СИНІЙ колір - ти трішки помилився, дещо пропустив чи зробив кілька помилок. Це - МАЙЖЕ ВДАЛОСЯ!
ОРАНЖЕВИЙ колір - ти зробив, виконав лише половину завдання, є помилки і їх більше. Але не сумуй, будь більш уважнішим при поясненні і все вийде. Це тобі - БУЛО ВАЖКО.
ЖОВТИЙ колір- ти мало виконав, або майже все не правильно, або не брався до завдання.. Ти - ПОТРЕБУЄШ ДОПОМОГИ. Я допоможу тобі разом з однокласниками це зрозуміти ( бо діти теж допомагають товаришам).
Також колеги обговорили питання щодо використання «Кольорового оцінювання» під час перевірки самостійних , перевірних(може бути і одне завдання) робіт в зошитах , діагностувальних робіт, ведення зошитів спостереження .