A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Потаський заклад загальної середньої освіти І-ІI cтупенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Вчителі 1-4 класів впевнено крокують країною НУШ "ПЕДАГОГІЧНІ ПОСИДЕНЬКИ"

Дата: 01.02.2024 20:35
Кількість переглядів: 41

Вчителі початкових класів під час «Методичних посиденьок» (керівник  МО вчителів початкових класів  Мельніченко Н.В.)  ознайомились  із досвідом роботи вчителя  Тетяни Гребенюк щодо Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів «Кольорове оцінювання як формувальне».   

Скориставшись можливістю , що вчитель може сам розробити критерії формувального оцінювання (чи разом з дітьми), педагоги  вирішили   поєднати оцінювання з лєго цеглинами, бо кольори дітям близькі, вони люблять розмальовувати, мають кольорові речі, іграшки, одяг... І кольорів поганих не буває!

 А оскільки, в кінці року треба виставити 4 рівні ( 3-4 клас), то на допомогу вчителю мають прийти 4 кольори.

Дітям треба пояснити так:

ЗЕЛЕНИЙ колір - у тебе все правильно, ти все правильно розв'язав, виконав чи прочитав - це ТВІЙ УСПІХ !

https://znayshov.com/FR/26968/10.jpg

СИНІЙ колір - ти трішки помилився, дещо пропустив чи зробив кілька помилок. Це - МАЙЖЕ ВДАЛОСЯ!

https://znayshov.com/FR/26969/11.jpg

ОРАНЖЕВИЙ колір - ти  зробив, виконав лише половину завдання, є помилки і їх більше. Але не сумуй, будь більш уважнішим при поясненні і все вийде. Це тобі - БУЛО ВАЖКО.

https://znayshov.com/FR/26970/12.jpg

ЖОВТИЙ колір- ти мало виконав, або майже все не правильно, або не брався до завдання.. Ти - ПОТРЕБУЄШ ДОПОМОГИ. Я допоможу тобі разом з однокласниками це зрозуміти ( бо діти теж допомагають товаришам).

https://znayshov.com/FR/26971/13.jpg

 

 

 

Фото без опису

Також  колеги обговорили  питання щодо використання «Кольорового оцінювання» під час перевірки самостійних , перевірних(може бути і одне завдання)  робіт в зошитах  , діагностувальних робіт, ведення  зошитів спостереження .



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора