План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2023/2024 навчальному році
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2023/2024 навчальному році
№ |
Заходи |
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
|||
1 |
Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань протидії булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Вересень |
ЗДНВР |
2 |
Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» |
Вересень |
ЗДНВР |
3 |
Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2023/2024 н.р. |
Серпень-вересень |
Директор |
4 |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування):
|
Вересень |
Директор ЗДНВР |
5 |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів |
Вересень |
Класні керівники |
6 |
Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
ЗДНВР класні керівники |
7 |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Жовтень |
Мазурок С.М. |
8 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Листопад |
ЗДНВР |
9 |
Участь у акції «16 днів проти насильства» |
25 листопада – 10 грудня |
Класні керівники, педагог-організатор |
10 |
Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі |
Лютий – квітень |
Адміністрація, класні керівники |
Робота з працівниками закладу |
|||
11 |
Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них |
Осінні канікули |
Голови МК |
12 |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Зимові канікули |
Практичний психолог |
13 |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
За результатами І та ІІ семестрів |
Практичний психолог |
14 |
Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій |
Впродовж навчального року |
Практичний психолог |
Робота з учнями |
|||
15 |
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Класні керівники, ННечеснюк Ю.А. запрошені спеціалісти |
16 |
Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі |
Впродовж року |
Класні керівники |
17 |
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» |
Листопад |
Класні керівники |
18 |
Тиждень толерантності |
Листопад |
класні керівники |
19 |
Імітаційна гра для учнів 4 класу.«Насильство – це…» |
Грудень |
Класний керівник |
20 |
Інформаційна акція «16 днів проти насильства» |
Листопад - грудень |
Педагог-організатор, практичний психолог |
21 |
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо |
Січень |
Класні керівники, педагог-організатор |
22 |
«Година з психологом»: розмови про булінг, творення власного серця доброти |
Січень |
Практичний психолог |
23 |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» |
Лютий |
Класні керівники |
24 |
Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». |
Впродовж року |
Практичний психолог, педагог-організатор класні керівники, запрошені спеціалісти |
25 |
Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» |
Квітень |
Педагог-організатор |
26 |
Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо |
Впродовж року |
ЗДНВР |
27 |
Бібліотечні уроки на базі бібліотеки , виставки літератури, бесіди «Ми – проти булінгу» |
Впродовж року |
Мазурок С.М. |
Робота з батьками |
|||
28 |
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі» |
Впродовж року/за потреби |
Адміністрація школи, класні керівники |
29 |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Січень |
Практичний психолог ЗДНВР |
30 |
Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» |
Впродовж року |
Класні керівники, ЗДНВР |
31 |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року/за потреби |
Педагог-організатор голови МК, класні керівники |
32 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
За потреби |
Класні керівники, соціальний педагог |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
33 |
Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Адміністрація школи, колектив закладу |
34 |
Анонімне анкетування учнів 4 класу про випадки булінгу (цькування) у закладі |
Січень |
Практичний психолог |
35 |
Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Січень |
Адміністрація школи, класні керівники |
36 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. |
Лютий |
ЗДНВР, практичний психолог |
37 |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти |
За потреби |
|
38 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Червень |
ЗДНВР |