Учитель і учень ростуть разом
Сучасна школа в умовах модернізації освіти потребує «нового» типу вчителя, який творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат. Педагогічний колектив МО вчителів початкових класів : Мельніченко Н.В., Валова К.С., Нечеснюк Ю.А., Виборна В.А. – це група однодумців, кожен з яких зберігає кращі педагогічні традиції і, в той же час, реалізує інноваційні напрями своєї діяльності, прагнучи до творчості, пошуку нових підходів до навчання та виховання молодших школярів.
ПОТАСЬКИЙ ЗЗСО І-ІІ ступенів в цьому навчальному році розпочав роботу над новою методичною проблемою: «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму», відповідно змінилася і методична проблема МО, визначена на наступні 5 років: «Впровадження сучасних інноваційних технологій навчання на основі педагогіки партнерства для формування компетентної особистості учня»
Учителі постійно працюють над удосконаленням професійної компетентності. Згідно плану на рік відбувається засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів, на яких обговорювались питання, що стосуються впровадження нових технологій навчання і реалізації проблеми, над якою працювали вчителі.