Інформаційна відкритість
Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області (Розгляд звернення).
Добрий день, шановні колеги!
Просимо оприлюднити інформацію про розгляд звернень на вебсайті
закладу освіти та інформаційних стендах у закладі освіти.
Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області
здійснює розгляд звернень відповідно до Закону України "Про звернення
громадян" з питань якості організації освітнього процесу, дотримання
вимог законодавства у сфері освіти, забезпечення прав учасників
освітнього процесу.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце
проживання заявника (-ів), викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове
звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням
дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну
поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або
відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не
вимагається.
Форма електронного звернення https://bit.ly/3xVYS6R
Наші контакти для усних і письмових звернень